Emrah Serbes - Memnun Kalırsın (OT DERGİSİ ALINTI)


Öyle baktım biraz. Seksen yaşında kadın bileğimi kavramış pençe gibi, "arkadan girersen memnun kalırsın" diyor. Umuda bakıyor sonra, kabul etsem sevinecek. Anlatmayayım diyorum, görmeyeyim diyorum, susayım diyorum, unutayım diyorum, olmuyor. Böyle görünmez bir cin boğazıma yapışıyor geceleri, nefesimi kesiyor. Tutuyor sonra sıcak ütüyü, basıyor kafama, beynimi yakıyor. Elim kolum titriyor, ne içsem geçmiyor, içtikçe daha beter kuduruyorum, camı çerçeveyi indirecek gibi oluyorum. Şimdi ben ne diyeyim! Koluna 300 bin Euro'luk saat takan p--evenge ne diyeyim ben! Koluna 300 bin Euro'luk saat takan p--zevengi bakan yaparsan seksen yaşındaki kadın o--spuluk da yapmak zorunda kalır bu ülkede, 40 liraya g--ünü pazarlayınca mutlu da olur. Çaldıkları paraları koyacak yer bulamayan p--evengler çetesi! Seksen yaşındaki kadın sizin yüzünüzden o--spuluk yapıyor bu ülkede! Siz çaldığınız paraları koyacak yer bulamıyorsunuz, seksen yaşındaki kadın yatacak yer bulamıyor. Benim anneannem de olabilirdi o kadın. Hiç kimsenin anneannesi değilse bile bir huzurevinde olması gerekirdi en azından, bayramlarda eli öpülmesi gerekirdi, muhabbetinin artık çekilmiyor olması ve bunun ona çaktırılmaması gerekirdi. Elimi masadan çekip cebime koydum. İhtiyar kadın dudaklarını büktü, ağlayacak gibi oldu, çocuk gibi oldu, eğilip büküldü, kederlendi, kırıldı, küstü bana. Yazmasaydım deli olacaktım da değil, işte bunları yaza yaza delirdim ben. Yazmasaydım akıllanırdım belki.

4 yorum:

  1. Emrah serbes senin meslegin yazarlık değil adamlık

    YanıtlaSil
  2. Emrah serbes senin meslegin yazarlık değil adamlık

    YanıtlaSil
  3. ne alakası var ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harbiden aga ya ne alakası var? sırf popülistisizm

      Sil